Όροι και προϋποθέσεις
Η Rosevillas προσφέρει τις υπηρεσίες μας αποκλειστικά βάσει των όρων και προϋποθέσεων, οι οποίοι σας έχουν αποσταλεί πλήρως ως μέρος της φόρμας κράτησης πριν από την κράτηση. Παρακαλώ διαβάστε τα προσεκτικά καθώς θα αναγνωρίζετε τους όρους και τις προϋποθέσεις ως δεσμευτικές ως προς όλα τα πρόσωπα και τα πρόσωπα που είναι εγγεγραμμένα σε εσάς κατά την κράτηση.
1. Όροι πληρωμής
Οι τιμές περιλαμβάνουν όλους τους φόρους.
-Για κρατήσεις έως 60 ημέρες πριν την άφιξη, απαιτείται προκαταβολή του 30% του συνολικού κόστους. Η κράτηση δεν επιβεβαιώνεται έως ότου ληφθεί η προκαταβολή.
Το υπόλοιπο οφείλεται 30 ημέρες πριν από την άφιξη (ή νωρίτερα). Μόλις λάβουμε την πλήρη πληρωμή, θα σας στείλουμε τις τελικές οδηγίες που περιλαμβάνουν οδηγίες και λεπτομέρειες για το check-in
– Για κρατήσεις από 30 έως 60 ημέρες πριν την άφιξη απαιτείται 50% του συνολικού κόστους.
-Για κρατήσεις λιγότερο από 30 ημέρες απαιτείται ολόκληρο το ποσό.
– Για κρατήσεις με μη επιστρέψιμη τιμή, ολόκληρο το ποσό θα χρεωθεί κατά την κράτηση.
Δεν υπάρχουν άλλες χρεώσεις για προσθήκη. Αφού χρεωθεί η πληρωμή, θα λάβετε τα ταξιδιωτικά σας έγγραφα μαζί με την απόδειξη πληρωμής.
2. Πολιτική ακύρωσης
Οι παραθεριστές που ακυρώνουν τουλάχιστον 60 ημέρες πριν από το check in θα λάβουν το 100% του ποσού που έχουν πληρώσει. Εάν ακυρώσουν μεταξύ 30 και 60 ημερών πριν από το check-in, θα λάβουν πίσω το 50%. Διαφορετικά, δεν θα λάβουν επιστροφή χρημάτων.
Μια κράτηση θεωρείται ακυρωμένη την ημέρα που οι Rosevillas έλαβαν γραπτή ακύρωση από τον επισκέπτη.
3. Απαιτήσεις ασφάλισης
Η ασφάλιση διακοπών και ταξιδιού είναι απαραίτητη για τη δική σας προστασία και σας συνιστούμε ανεπιφύλακτα εσείς και όλα τα μέλη σας. Εάν επιλέξετε να ταξιδέψετε χωρίς επαρκή ασφάλιση διακοπών, δεν θα φέρουμε καμία ευθύνη για τυχόν απώλειες που θα προκύψουν για τις οποίες θα υπήρχε διαφορετικά ασφαλιστική κάλυψη.
4. Αριθμός ατόμων
Τα ακίνητα μπορούν να καταληφθούν μόνο από τον αριθμό των ατόμων στην ταξιδιωτική εγγραφή. Τα παιδιά υπολογίζονται ως άτομα. Οι ιδιοκτήτες ακινήτων ή οι πράκτορές τους διατηρούν το δικαίωμα να αρνηθούν την είσοδο, εάν δεν τηρείται αυτή η προϋπόθεση.
5. Πρότυπα ιδιοκτησίας
Έχουμε επιλέξει προσεκτικά και επιθεωρήσει όλα τα ακίνητα που διαφημίζουμε και προσπαθούμε να διατηρήσουμε υψηλά πρότυπα. Ωστόσο, εάν έχετε πρόβλημα κατά τη διάρκεια των διακοπών σας, ενημερώστε αμέσως τον τοπικό αντιπρόσωπο που θα προσπαθήσει στη συνέχεια να διορθώσει τα πράγματα. Εάν δεν το κάνετε αυτό, δεν μπορούμε να αποδεχτούμε την ευθύνη, καθώς δεν είχαμε την ευκαιρία να διερευνήσουμε και να διορθώσουμε το πρόβλημα. Παρόλο που θα καταβάλλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια για την άμεση αντιμετώπιση των προβλημάτων, θα πρέπει να υπάρχει εύλογο χρονικό διάστημα για την ολοκλήρωση των επισκευών από εξωτερικούς εργολάβους.
Παρόλο που η Rosevillas επιθεωρεί και ελέγχει προσεκτικά την εξοχική κατοικία πριν από κάθε άφιξη, ενδέχεται να εντοπιστεί ελάττωμα, βλάβη ή ζημιά. Σε μια τέτοια περίπτωση, οι Υπηρεσίες Πελατών της Rosevilla θα πρέπει να ενημερώνονται γραπτώς μέσω email στη Rosevillas εντός 24 ωρών μετά την άφιξη.
Λάβετε υπόψη ότι δεν φέρουμε καμία ευθύνη για διαλείπουσα αποτυχία δημόσιων προμηθειών ή υπηρεσιών κοινής ωφελείας, όπως νερό ή ηλεκτρικό ρεύμα, για το οποίο δεν έχουμε κανέναν έλεγχο, ούτε συστήματα αποχέτευσης, υδραυλικά ή μηχανολογικό εξοπλισμό σε βίλες, αλλά θα χρησιμοποιήσουμε τις καλύτερες προσπάθειές μας για να κανονίσουμε άμεσες επισκευές όπου δυνατόν.
Αναπόφευκτα, τα είδη σπάνε ή απαιτούν συντήρηση, επομένως πρέπει να γνωρίζετε ότι ενδέχεται να συναντήσετε προσωπικό συντήρησης και κηπουρούς κατά τη διάρκεια της διαμονής σας. Μην ξεχνάτε επίσης ότι πρόκειται για σπίτια ανθρώπων – αφήστε τη βίλα σε μια αρκετά καθαρή και τακτοποιημένη κατάσταση και αφαιρέστε όλα τα σκουπίδια στο τέλος της διαμονής σας. Διατηρούμε το δικαίωμα χρέωσης για επιπλέον καθαρισμό και αφαίρεση σκουπιδιών, εάν είναι απαραίτητο, ή τυχόν ζημιές που έγιναν μετά τον έλεγχο της αναχώρησης από την πλευρά του ιδιοκτήτη και να το χρεώσουμε στην πιστωτική ή χρεωστική σας κάρτα.
Το κατάλυμα προορίζεται για αποκλειστική χρήση των πελατών και δεν υπόκειται σε εκμίσθωση σε καμία περίπτωση. Όλες οι ζημιές και οι απώλειες πρέπει να πληρωθούν πριν από την αναχώρηση, η οποία συνήθως λήγει το μεσημέρι την τελευταία ημέρα της ενοικίασης. Σε περίπτωση καθυστερημένης αναχώρησης, μπορούμε να παρατείνουμε τη διαμονή σας στο Σπίτι, τη βίλα ή το διαμέρισμα μόνο στην περίπτωση που δεν αναμένονται νέοι πελάτες.
6. Ώρες check in / check out
Η διαμονή σας είναι διαθέσιμη μετά τις 5μμ την ημέρα άφιξης και πρέπει να αδειάσει έως τις 10πμ (10 ώρες) την ημέρα της αναχώρησης. Ο υπηρέτης, ο κηπουρός, ο άντρας της πισίνας χρειάζονται αυτό το διάστημα για να προετοιμάσουν το κατάλυμα κατάλληλα για τους εισερχόμενους επισκέπτες. Παρόλο που δεν απαιτείται η εκκένωση του ακινήτου σας πριν από τις 10πμ, λάβετε υπόψη ότι το προσωπικό ενδέχεται να φτάσει πριν από αυτήν την ώρα
7. Αλλαγή και μη διαθεσιμότητα καταλύματος
Σε σπάνιες περιπτώσεις μπορεί να είναι αναπόφευκτο να αλλάξετε τη βίλα που επιλέξατε λόγω περιστάσεων που δεν ελέγχονται από εμάς ή από τους ιδιοκτήτες. θα προσπαθήσουμε να σας ενημερώσουμε σχετικά με αυτό το συντομότερο δυνατό και να σας προσφέρουμε είτε εναλλακτική διαμονή παρόμοιου είτε ανώτερου επιπέδου, επιστροφή χρημάτων εάν δεν είναι κατάλληλη ή να συζητήσουμε άλλες επιλογές. Δεν θα εξεταστεί περαιτέρω αξίωση κατά του ιδιοκτήτη ή του εκμισθωτή για τυχόν ζημία που θα υποστεί.
8. Ευθύνη
Η Rosevillas δεν αποδέχεται καμία ευθύνη για οποιαδήποτε πράξη ή παραμέληση εκ μέρους των ιδιοκτητών ή οποιουδήποτε άλλου ατόμου που δεν εμπίπτει στον υπάλληλό του ή τον έλεγχό του, ούτε για οποιοδήποτε ατύχημα, ζημιά, απώλεια, τραυματισμό ή δαπάνη, είτε σε πρόσωπο είτε σε ιδιοκτησία, την οποία οι ενοικιαστές μπορεί να υποφέρουν από ή με οποιονδήποτε τρόπο συνδέονται με την εκμίσθωση. Ο ιδιοκτήτης και ο εκμισθωτής δεν αποδέχονται επίσης καμία ευθύνη για απώλεια ή ζημιά των περιουσιακών στοιχείων των ενοικιαστών στην περιουσία των ιδιοκτητών, ανωτέρα βία ή οποιαδήποτε άλλα απρόβλεπτα γεγονότα που η Rosevillas δεν θα μπορούσε να αποτρέψει.
Εάν εντοπιστεί ένα μεγάλο ελάττωμα ή σφάλμα σε μια εξοχική κατοικία, η Rosevillas θα προσφέρει κανονικά στον ενοικιαστή μια εξοχική κατοικία με το ίδιο επίπεδο τιμών. Εάν η εναλλακτική εξοχική κατοικία είναι χαμηλότερης τιμής, η διαφορά τιμής θα επιστραφεί. Εάν δεν είναι δυνατή η εξεύρεση ικανοποιητικής λύσης λόγω έλλειψης διαθέσιμων ακινήτων ή λόγω μη αποδοχής της εναλλακτικής εξοχικής κατοικίας από τον ενοικιαστή, το συνολικό ενοίκιο ή μέρος του ενοικίου θα επιστραφεί ανάλογα με τον βαθμό της ευθύνη που καθορίζεται από την Rosevillas.
9. Ακρίβεια
Προσπαθούμε να διασφαλίσουμε ότι όλες οι πληροφορίες στον ιστότοπό μας είναι ακριβείς, ωστόσο, περιστασιακά εμφανίζονται αλλαγές και σφάλματα και διατηρούμε το δικαίωμα να διορθώσουμε λεπτομέρειες σε τέτοιες περιπτώσεις. Καταβάλλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια για να βεβαιωθούμε ότι οι περιγραφές, οι φωτογραφίες επίπλων και εξαρτημάτων κ.λπ. είναι ακριβείς, ωστόσο, μερικές φορές ενδέχεται να υπάρχουν αλλαγές που δεν γνωρίζουμε και, ως εκ τούτου, διαφέρουν από το αντίγραφο και τις φωτογραφίες του ιστότοπού μας. Δεν δεχόμαστε καμία ευθύνη σε περίπτωση που μια περιγραφή ή μια φωτογραφία δεν είναι ακριβής. Εάν μια συγκεκριμένη διευκόλυνση που προσφέρεται σε ένα κατάλυμα είναι απαραίτητη για την κράτηση των διακοπών σας, βεβαιωθείτε ότι έχουμε ενημερωθεί για αυτό πριν ολοκληρώσετε τις σελίδες επιβεβαίωσης κράτησης.
10. Κατά την άφιξη
Αμέσως μετά την άφιξη στην εξοχική σας κατοικία, εξοικειωθείτε με τη διάταξη του καταλύματος και εντοπίστε τυχόν πιθανούς κινδύνους, π.χ. απροσδόκητα σκαλοπάτια, ολισθηρές επιφάνειες, βάθη πισίνας κ.λπ.
11. Κατοικίδια
Τα κατοικίδια είναι ευπρόσδεκτα σε κάποια από τα καταλύματά μας. Παρακαλώ ρωτήστε πρώτα.
12. Καθαρισμός
Η υπηρεσία καμαριέρας θα είναι την ημέρα της άφιξής σας, μία ημέρα μεταξύ των διακοπών σας και της ημέρας αναχώρησης μόνο. Εάν δεν είστε ικανοποιημένοι με τα πρότυπα καθαρισμού, απαιτείται άμεση έγγραφη ειδοποίηση κατά την άφιξη στη βίλα. Ο καθαριστής θα επιστρέψει εντός 24 ωρών για να διορθώσει και να καθαρίσει οποιαδήποτε όψη που μπορεί να έχει παραβλεφθεί
13. Παράταση / Τροποποίηση των αργιών
Η παράταση των διακοπών σας δεν είναι πάντα δυνατή, αν και θα καταβληθεί κάθε προσπάθεια. Δεν θα δοθεί επιστροφή χρημάτων για διαμονή μικρότερη από αυτήν που κάνατε κράτηση, και η βίλα, το σπίτι ή το διαμέρισμα είναι ελεύθερη να επιτραπεί μετά την αναχώρηση του πελάτη. Μια σημαντική αλλαγή μπορεί να αντιμετωπιστεί ως ακύρωση.
14. Αεροπορικά ταξίδια
Κάντε τις δικές σας ρυθμίσεις πτήσης και, στη συνέχεια, ενημερώστε μας για τις λεπτομέρειες. Δεν είμαστε υπεύθυνοι για τυχόν προβλήματα με πτήσεις, όπως καθυστερήσεις ή ακυρώσεις από τον αερομεταφορέα ή τους αντιπροσώπους του.
15. Ισχύον δίκαιο και δικαιοδοσία
Η ισχύς, η κατασκευή και η εκτέλεση της παρούσας Συμφωνίας διέπονται από το δίκαιο της εταιρείας. Οι αιτούντες και οι μισθωτές υπόκεινται στην αποκλειστική δικαιοδοσία των δικαστηρίων των εταιρειών.
16. Δύναμη ανωτέρας βίας
Σε περίπτωση βίας Majeure, που προκαλεί την ακύρωση της κράτησής σας (όπως πόλεμος, απεργίες, πυρκαγιές, φυσικές καταστροφές, λοιμώξεις και άλλες παρόμοιες καταστάσεις έκτακτης ανάγκης), δεν θα δοθεί επιστροφή χρημάτων.
17. Δοκιμή μπλε μολυβιού
Εάν ένας από τους παραπάνω όρους είναι ή καθίσταται αναποτελεσματικός, οι υπόλοιποι όροι διατηρούν την ισχύ τους.